tisdag 13 april 2010

Eftermiddagsnöje

Flyttade blåsippor och kattmyntan till en gemensam kruka. Det som kan likna tulpanblad hamnade i en annan och en växt som kanske är påskliljor fick en egen. Det är spännande med en trädgård där ingen brytt sig på flera år. Jag bryr mig, men fattar inte...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar