
Från matrumsfönstret, isen dundrar å smäller på Vättern

Vardagsgodis

Lekande katt

Färgglad pôjk

Måste bara få säja; Såååååå sööööööt min son är!!
Nu är det bestämt att jag ska börja jobba någongång i augusti, uuuh va gött. Det är alltså 6 månader till, men med det undantaget att snart är det vår å sommar. Ska bli fint det ;)
Nu börjar man att se lite Mähr i killen =) Sötfisen!!
SvaraRaderaMimmi