onsdag 2 mars 2011

Vardagsliv

Från matrumsfönstret, isen dundrar å smäller på Vättern

Vardagsgodis

Lekande katt

Färgglad pôjk

Måste bara få säja; Såååååå sööööööt min son är!!

Nu är det bestämt att jag ska börja jobba någongång i augusti, uuuh va gött. Det är alltså 6 månader till, men med det undantaget att snart är det vår å sommar. Ska bli fint det ;)

1 kommentar:

  1. Nu börjar man att se lite Mähr i killen =) Sötfisen!!
    Mimmi

    SvaraRadera