fredag 27 maj 2011
Vad händer?
Inte mycket.
Regn, sol, kallt, varmt, inne, ute.
Tänder numero 7 å 8 på framtåg, sur unge som inte vill äta eller sova.
Nu är tandgnisslan över för den här gången.
Det pratas å protesteras.
Arg son, I´ll be back! (han fick inte min bankdosa)
Regn, sol, kallt, varmt, inne, ute.
Tänder numero 7 å 8 på framtåg, sur unge som inte vill äta eller sova.
Nu är tandgnisslan över för den här gången.
Det pratas å protesteras.
Arg son, I´ll be back! (han fick inte min bankdosa)
söndag 15 maj 2011
motormuseum i Motala
Jag orkar inte skriva något. Vi var i Motala, på museum, käka på restaurang, Victor oxå, en halv barnportion med köttbullar å gräddsås.
torsdag 12 maj 2011
tisdag 10 maj 2011
baddags!
Började badandet utan t-shirt, men jag tyckte det blåste lite kyligt. Badandet var roligt i 5 minuter sen skulle han i väg å pilla på en maskros.
Verkar som det funkar med frukt igen, tjoho!
Han har ätit lagad mat i flera dagar nu, å torsk med äggsås slår nog allt, njam njam. Potatisgratängen i lördags var inte helt fel den heller, till den köttbullar å gräddsås, när vi andra käka lamm med rödvinssås =)
lördag 7 maj 2011
båttur nr 1 2011
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)





