Satt själv på öppna förskolan, omedveten om att mamma inte längre var en stöttepelare =)
torsdag 27 januari 2011
tulpanmarodörer å bäbis
fredag 14 januari 2011
sitt fint!
söndag 9 januari 2011
torsdag 6 januari 2011
tisdag 28 december 2010
torsdag 23 december 2010
I bland läser jag Katrin Zytomierskas blogg. Hon är ganska kul, men hjälp när man skummar igenom de kommentarer hon får. Alltså shiiiiiiit. Jag kan ju lätt säja att jag inte håller med om allt hon skriver, men det är ju hennes ord och hennes liv. Det största hotet mot att vara mamma är nog inte faror för barnet, utan andra mammors giftiga kommentarer. Jag fattar inte ens att de besvärar sig att läsa hennes blogg om de ändå bara blir förbannade. Usch, det är skrämmande hur tjejer är mot varandra. Har en viss erfarenhet av hur tjejer i grupp plötsligt får för sig att en inte passar in. Lättare med grabbar faktiskt.
Nu tror jag att Katrin skakar av sig kommentarerna som en gås gör med vatten. Jag gör samma sak, oftast. Men någongång kanske någon jävla subba lyckas gro ett frö av oro att man är en dålig mamma...uppercut på hakan till henne.
Haha, nu blev jag lite upprörd igen- gött det.
Jag skulle inte läsa någons blogg om det gjorde mig arg å fick mig att syra ner någons mammahood.
Nä nog med detta.
I môra drar vi till Lesjöfors å litte xmas... tjoho.
Det är nu på jul jag saknar min pappa, så nu var det sagt oxå.
pip i soffan... hej på er. God Jul.
Nu tror jag att Katrin skakar av sig kommentarerna som en gås gör med vatten. Jag gör samma sak, oftast. Men någongång kanske någon jävla subba lyckas gro ett frö av oro att man är en dålig mamma...uppercut på hakan till henne.
Haha, nu blev jag lite upprörd igen- gött det.
Jag skulle inte läsa någons blogg om det gjorde mig arg å fick mig att syra ner någons mammahood.
Nä nog med detta.
I môra drar vi till Lesjöfors å litte xmas... tjoho.
Det är nu på jul jag saknar min pappa, så nu var det sagt oxå.
pip i soffan... hej på er. God Jul.
onsdag 22 december 2010
Äta eller ätas?
Tänkte introducera lite geologi för sonen...
Men den stackars pyriten blev äten på. Kanske inte så nyttigt.
Så det fick bli Dino istället.
Men inte heller han ville bli bäbismat, till bäbisens förtret.
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)






