söndag 17 april 2011
Sms service error...
Bildtexten till de första bilderna i de två senaste inläggen försvann... Jävla sms...skit samma!
torsdag 14 april 2011
lycka v.s misär
(Det krävdes välling, ett besök i mammas säng, somna en stund, ytterligare ett vansinnesutbrott, innan odjuret tillslut somna. I sin säng)
Eftersom vi under renovering av sovrum har vår madrass på golvet och junor sätter sig upp på 2 sekunder å kryper i väg så går det inte å ha han i vår säng. Numera övar han också på å ställa sig upp så i morgon är det hans säng som åker ner på bottenläget. Basta!
måndag 11 april 2011
Info för icke Facebookanvändare, men som ändå är nyfikna =)
Måste bara meddela att pojken numera kryper och kan sätta sig upp själv. Tydligen så sprutar oxå tänderna fram, nr 4,5,6 är på G. Ja jävlar =)
vårväder
På en promenad i solen stannade jag å junior för att glo lite på kossor.
Victor var som vanligt skeptisk, kossan hemma är ju orange å av plast...
Tussilago, behöver inte säja mer =)
Victor har fått en fin mössa av sin kusin, Jonna. Även en skylt med sitt namn på, men det råder meningskiljaktigheter om användningsområdet.
tisdag 5 april 2011
lite allt
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)



