Rabarber i massor.
Blev både paj och kräm.
Krämen blev sisådär, men pajen... Åh denna paj. Med jordgubbar å vaniljglass.
Sicken tur att jag nu har fulla frysen med rabarber, så det kan bli mer paj.
Rabarber i massor.
Blev både paj och kräm.
Krämen blev sisådär, men pajen... Åh denna paj. Med jordgubbar å vaniljglass.
Sicken tur att jag nu har fulla frysen med rabarber, så det kan bli mer paj.
Här är den, årets första riktiga(!) bränna. Onödigt, korkat å fruktansvärt smärtsamt.Hela dagen i går gick, märkte ingenting, tänkte inte på det, sen började det svida lite- ja, men jag ska bara grejja färdigt först... AAAAAjjjj! det är absolut inte synd om mig, sånt tror jag inte på. Sen undrar jag när min rygg blev så innutahelvete bred? Suck har en del att ta itu med sen märker jag.
Ojojoj. Idag har familjen Löf-Norling verkligen kapitaliserat i Örebro, men fan va gött!
Mannen har äntligen hämtat sin efterlängtade båt. Hoppas på fint väder innan 10juli så jag oxå hinner åka lite.
Annars har vi införskaffat mer bäbisgrejjer. En säng, som jag snabbt skruvade ihop å fixade till med spjälskyddet- hoppas skrutten blir nöjd. Annars får väl katterna ta det =)
Hämtade ut babyskyddet oxå, fattade inte alla funktioner, tur att vi har tid över å öva med bilbälten å grejjer. Ett faktum iallafall, det är tacksamt för alla babyaffärer med första-gångs-föräldrar, å jävligt dyrt för oss. Men det är roligt att bygga bo.